SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA
Eğitimin Amacı :
Günümüzde teknoloji ve iletişim araçlarının hızlı değişimi, kurumların pazarlama ilke ve stratejilerini sosyal medyaya uygun şekilde geliştirmelerini zorunlu kılmıştır. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış bu sayede markalar teknolojinin sayısız olanaklarından faydalanarak hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşma imkânı bulmuşlardır. Geleceğin meslekleri arasında ilk sırada gösterilen sosyal medya uzmanlığı, şirketlerin en önemli ihtiyaçları arasında olan sosyal medyada pazarlama yönetimi sayesinde stratejik bir önem kazanmıştır. Bu anlayışla hazırlanan “Sosyal Medya Yönetimi Atölyesi”; katılımcılara, sosyal medyada pazarlama yönetimi fonksiyonlarının stratejik rolünü, sosyal medyada hesap yönetim ilkelerini, sosyal medyada içerik üretimi ve ölçümleme yollarını teorik ve uygulama boyutuyla aktararak katılımcıların sosyal medyada alanında uzmanlık sahibi profesyoneller haline gelmelerini amaçlamaktadır.
Sosyal medya platformlarında profesyonel olarak içerik üretmek ve bu alanda kariyer hedefi olan herkes sosyal medya yönetimi atölyesine katılabilir.
Eğitim İçeriği:
Hedef Kitle :
Eğitim Yeri:
Yüz yüze veya Online verilebilmektedir.
Kocaeli Üniversitesi Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Anıtpark Yerleşkesi
Kontenjan:
En az 10, en fazla 20 kişi.