Kişisel Gelişim Eğitimleri

SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ VE DİJİTAL PAZARLAMA


PROGRAM TÜRÜ : KATILIM BELGELİ

SÜRESİ (Saat) : 42 saat (Haftada 2 gün, 7 hafta)

HEDEF KİTLESİ ve KATILIMCILARDA ARANAN ÖZELLİKLER:

  • 18-45 yaş aralığında olmak.
  • Lisans düzeyinde eğitimlerini tamamlamış olmak veya devam ediyor olmak.
  • Dijital dünya, e-ticaret, sosyal medya yönetimi, dijital pazarlama ve iletişim alanlarına ilgi duyuyor olmak.
  • Orta seviyede internet, bilgisayar ve mobil cihaz kullanıyor olmak.
  • İletişime, tasarıma, araştırmaya ve birlikte üretmeye meraklı olmak.

Öğrencilerin devam zorunluluğu vardır.

EN AZ VE EN ÇOK KATILIMCI SAYISI : En az 10-En çok 15

PROGRAM İÇİN KULLANILACAK MEKANLAR VE DONANIM: Online Eğitim (Teams)

DERSLERİN ADLARI VE İÇERİKLERİ

  • Sosyal medya 101
  • Dijital dünyada hedef kitle analizi ve segmentasyon
  • Sosyal medyada marka duruşu geliştirme ve planlama
  • Sosyal Medya platformları (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, TikTok ve Twitch)
  • Sosyal medyada içerik üretiminde kullanılabilecek dijital araçlar
  • Sosyal medyada kampanya yönetimi
  • Sosyal medyada ölçüm ve raporlama
  • Dijital pazarlama 101
  • Dijital pazarlama planı hazırlama
  • Ajans müşteri ilişkileri
  • Sosyal medya pazarlaması (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, TikTok ve Twitch)
  • Arama motoru pazarlaması
  • E-posta pazarlaması ve Inbox’a ulaşma
  • Mobil pazarlama

ÖĞRETİM ELEMANLARININ ADLARI : Doç.Dr. Aysel ÇETİNKAYA

PROGRAM ÜCRETİ: 2.970 TL

PROGRAMIN AMACI:

Günümüzde teknoloji ve iletişim araçlarının hızlı değişimi, kurumların pazarlama ilke ve stratejilerini sosyal medyaya uygun şekilde geliştirmelerini zorunlu kılmıştır. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış bu sayede markalar teknolojinin sayısız olanaklarından faydalanarak hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşma imkânı bulmuşlardır. Geleceğin meslekleri arasında ilk sırada gösterilen sosyal medya uzmanlığı, şirketlerin en önemli ihtiyaçları arasında olan sosyal medyada pazarlama yönetimi sayesinde stratejik bir önem kazanmıştır. Bu anlayışla hazırlanan “Sosyal Medya Yönetimi Atölyesi”; katılımcılara, sosyal medyada pazarlama yönetimi fonksiyonlarının stratejik rolünü, sosyal medyada hesap yönetim ilkelerini, sosyal medyada içerik üretimi ve ölçümleme yollarını teorik ve uygulama boyutuyla aktararak katılımcıların sosyal medyada alanında uzmanlık sahibi profesyoneller haline gelmelerini amaçlamaktadır.

Sosyal medya platformlarında profesyonel olarak içerik üretmek ve bu alanda kariyer hedefi olan herkes sosyal medya yönetimi atölyesine katılabilir.

 

 


Demo Settings
Header Colors
Navigation Colors
Footer Colors